Czy jesteś w sytuacji, że porzebujesz zadzwonić za granicę w języku obcym? Boisz się, że nie zrozumiesz odpowiedzi rozmówcy? Albo dzwoniłeś/łaś już sam, ale nie zrozumiałeś wypowiedzi rozmówcy?
Porozmawiamy w Twoim imieniu i pomożemy Ci się dogadać!
Rozmowa przez telefon jest dużo trudniejsza niż taka twarzą w twarz. Nic dziwnego – nie mamy kontaktu wzrokowego, nie widzimy mimiki, ani gestów, polegamy jedynie na tym, co słyszymy i czasem można się pogubić. A co dopiero, jeśli musimy porozumieć się w języku obcym! Wówczas warto skorzystać z pomocy profesjonalisty i się dogadać!
Jakie rozmowy prowadzimy
W naszym biurze nie raz dzwonimy w imieniu klienta za granicę: do (byłego) pracodawcy, do urzędu, do banku, czy firm, na komisariat policji, a nawet do sekretariatu sądu! Tematy są przeróżne, np. reklamacja/zwrot towaru, zamknięcie konta klienta na siłowni, uzyskanie zaświadczenia od pracodawcy o zarobkach, uzyskanie informacji o dokumentach wymaganych do uzyskania emerytury. Ile ludzi, tyle ciekawych przypadków. 🙂
Co potrzebujesz wziąć ze sobą
Pojawiając się u nas w biurze, warto mieć ze sobą dokumenty zawierające wszystkie konieczne informacje. Mogą być to pisma zawierające numer sprawy, informacje o rachunku (który np. chcemy zamknąć), takie, które otrzymałaś/łeś z urzędu, a odnośnie którego trzeba zadzwonić. Jest to niezbędne do skutecznego i sprawnego załatwienia sprawy. Urzędnik albo pracownik jest w stanie łatwiej i szybciej zidentyfikować Twoją sprawę i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Dlaczego zadajemy pytania
Im więcej informacji mamy na starcie, tym krócej trwa rozmowa. Nie pytamy z ciekawości, pytamy po to, aby skutecznie załatwić Twoją sprawę.
Poufność
O to nie musisz się martwić, u nas możesz liczyć na dyskrecję i z zachowanie poufności. Wszystkie Twoje dane są u nas bezpieczne.
Dlaczego dzwonimy z Twojego telefonu
Czasem klienci są zaskoczeni, że dzwonimy z ich telefonów. Jest to duże ułatwienie, ponieważ nie musisz już się z nami rozliczać za połączenie, płacisz wyłącznie za usługę tłumaczenia.
Jak się z nami umówić
Najlepiej do nas zadzwonić przed pojawieniem się w biurze i umówić dogodny termin na tłumaczenie ustne. Wiemy, kiedy nie warto dzwonić, np. w piątek po 12 wiele instytucji w Niemczech jest już nieczynna, albo nie chcemy abyś czekał(a) na nas. Cenimy Twój czas!
Skontaktuj się z nami
Jeżeli potrzebujesz tłumaczenia rozmowy telefonicznej w języku niemieckim lub angielskim, skontaktuj się z nami już dziś i uzgodnij dogodny dla Ciebie termin.